Tumgik
#سحاق
qesas-so7aqq · 11 months
Text
سحاق بين أمل ونورا بعد مشاهدة فيلم سكس سحاق
أفضل القصص عن سحاقيات عربيات بين الفتيات وكيف يمارسن الجنس مع بعضهن البعض أثناء مص بعضهن البعض وإرضاعهن بحماسة، والفتيات يمارسن الجنس مع قضبان اصطناعية في حتى يرتجفن. كانت أمل تشاهد التلفاز وتمارس العادة السرية طوال الليل وهي تتخيل ما تراه يحدث لها. في الليل ، عندما تكون نورا نائمة بجانبها، تجلس أمل على السرير ، وتزداد الرغبة الجنسية لديها ، وتشعر وكأنها تريد الدفء ، مما يجعلها تستمتع أكثر فأكثر.
في ليله زادت الشهوه عند امل وهي جالسه تحت الفراش وبجانبها نوره وكانت تحس انها بدها حراره تمتعها اكتر واكتر. واحست بحراره جسم نوره جنبها. ولم تحس الا بنفسها وهي بتحتضن نوره واحست بلذه تانيه غريبه ولم تستطيع ان توقف عواطفها. نوره احست بامل وقالت ليها شنو تسوي فيني ؟؟؟ ولم تستطيع ان توقف مشاعرها هي الاخري. وانفجرت عواطف الاتنين من قبلات واحضان . فقط بالاول كانت قبلات ولعب باجساد بعضهن . ولكن الشهوه لا تعرف حدود. مر وقت وابتدا الاثنان باللعب باكساس بعضهن وكانت امل تشتهي جسم نوره اكتر وكانت تلحس كسها وتقبلها وكانت تقوم بدور الرجل باكتر الاحيان في ممارسة سحاق ساخن جدا . كانت تمص شفايفها وتمص حلمات بزازها وترفع رجلها وتبتدا بلحس وعض شفايف كس نوره وكانت تشتهي رائحه كس نوره وتشتهي اكتر عندما تقذف نوره حممها للخارج.مرت سنوات والاتنين علي هذا الحال لا يعلم سرهما اي انسان
بدأت أمل بالبحث عن بنات فقط
ابتدات شهوتهما للبنات تزداد وتزداد رغبتها الى سحاق اكثر .وابتدا الاتنان بالبحث عن بنات يجدن فيهم المتعه والغريزه اللي تعلموها مع بعض وكان الاتنان يوما بعد يوم تزداد شهوتهن وقوه الغريزه تزداد ولكن لبنات فقط .
كل مره عندما يشتهان بنت وياخدونها لببيت عندهم لا يجرؤا علي اي شئ خوفا من الفضيحه واكتشاف امرهن.
سافر الاثنين الي احدي الدول العربيه وعاشا بشقه مفروشه. وطلبا من بواب العماره خادمتان بس صغار السن .وبعد يوم احضر لهم البواب فتاه بالرابعه عشر من عمرها . وكانت فتاه صغيره فقيره من عائله علي قد حالها . كانت البنت صغيره السن وجسمها متوسط وكان امل ونوره كل يوم ينظران اليها بشهوه ويغدقان عليها بالمال والهدايا . احساسوبيوم طلبت امل من الخادمه ان تساعدها بالحمام ودعك ظهرها بالليفه والصابون .ودخلت الخادمه علي امل بالحمام وهي تردي جلبيه قصيره خفيفه . وقلعت امل ملابسها وجلست بالبانيو وهي مشتهيه الخامه .وكانت متردده بلمس الخادمه بس هي في حاله شهوه وغريزه للخادمه رهيبه وكل ما تلامس يد الشغاله جسم امل تحس بنشوه غريبه و رغبة لممارسة سحاق معها. وكانت نوره بالخارج منتظره دورها بالحمام .
وهنا طرات لامل فكره ان تبلل الخادمه وتجبرها علي خلع ملابسها المهم طرطشت امل علي الخادمه والخادمه تضحك وطلبت منها امل النزول معها بالبانيو . انكسفت الخادمه من امل فقالت لها انزلي انزلي لا تخافي شنو فيكي مكسوفه .المهم اجبرت الخادمه علي خلع ملابسها وكانت بنوته صغيره جسمها لسها بخيره وهنا نظرت لها امل بشهوه وقالت لها  شو الجسم الجميل  و هي تخطط حتى تحصل معها على سحاق . المهم نزلت الخادمه وجلست امام امل وامل تدعك جسم الخادمه والخادمه مش فاهمه اي شئ . وفجاه اخدت امل بز الشغاله واخدت تمص فيه وهنا ادركت الخادمه انها وقعت فريسه لامراه سحاقيه . فوقفت وجريت .
وهنا جريت وراها امل وقالت لها وين رايحه لم تتكلم البنت من الكسوف وجريت للخارج وكانت نوره بالخارج وهنا .مسكتها ومنعتها من الخروج وهنا اخدها الاتنين لغرفه النوم واخداباللعب بجسمها والبنت تقاوم .كانت واحده تمسكها من الخلف والاخري من الامام .واخد الاتنان بعرض المال والاغراء بالهدايا والبنت ترفض وهنا هدداها ان لم تخضع لرغباتهن سوف يتهمانها بالسرقه وتدخل السجن والبنت تبكي وتقول لهن ليه ياستي . وهنا مسكاها وواحده تفتح رجلها والاخري تلحس كسها وابتدا الاتنين بواحده بلحس كس الخادمه والاخري بمص بزها والبنت تبكي . وهنا احست الخادمه بلزه مملؤه بالخوف واخدت شويه شويه بالاستسلام والنوم والسيحان الخادمه ابتدات بافراز مياه سخنه من كسها مملؤه متعه واخد الاتنان في ممارسة احلى سحاق . بلحس جسمها بشهوه غريبه وعجيبه كانت الاتناتين فيهم قوه وشهوه اكتر من الرجال علما انهن جميلات وممكن يجدان رجال كان الاتنان ماسكين البنت كالحيوانات اللي مسكوا فريسه وكل منهم ماسك جزئ من جسد الخادمه يشتهيه ويعض فيه ويلحسه ويبوسه . وكان الاتنان عرايا والخادمه عريانه واخد الاتنين بمسح اكساسهن بجسم الخادمه شهوه ما بعدها شهوه .
ابتدات البنت بالبكاء وتقول لهم خلاص ياستي ارجوكم كفايه . وهنا اطلقا الاتنين شهوتهن وقذفتا بعدما مارسا سحاق حار . واخرجوا مبلغ من المال واعطوه للخادمه وهداداها. البنت اخدت المبلغ ولبست . وقالوا لها لو ابلغتي حد سوف نبلغ البولس عنك ونتهمك بالسرقه . وتواعدت معهم لليوم التالي . ولكن الخادمه لم تحضر . وهنا احضر لهم البواب بنت تانيه وقال ان امينه الشغاله .قد سافرت البلد عند اهلها بالصعيد.كانت الشغاله التانيه بنت طويله بالثامنه عشر وكانت البنت التانيه جسمها فاير اي كبير نوعا ما . واحست امل بشهوه اخري تجاه الخادمه الثانيه  واصرت على ان تتذوق معها سحاق اخر .واخدا كالعاده باغرائها بالمال والهدايه . وكانت البنت محتاجه للمال وتعمل اي شئ بسبيل المال .
طلبت امل من الخادمه ان تذهب معها للحمام وتساعدها بالحمام . وهنا جلست امل والبنت تقول لها ايه ده ياستي انتي جسمك جميل وامل تقول لها مو اجمل من جسمك . وقالت لها اقلعي وتعالي معي ادوشي معي بمعني استحمي معي . المهم البنت خلعت وجلست امامها . وهنا اخدت امل بمسك بز الخادمه وقالت لها شو هذا جميل جميل . المهم البنت اخدت بالضحك . وامل تقول لها انا لو رجال ما كنت سبتك والبنت تضحك . المهم فوجئت الخادمه الجديده بامل وهي تمص صدرها وتبوسها بشفايفها وهي تقول لها بتعملي ايه ياستي لالالا .وهنا نادت امل علي نوره وقالت نوره تعالي . حضرت نوره عاريه وامل تقول لها شوفي شوفي . ها الجسم الجميل . والبنت مكسوفها واخدت نوره بتقبيل جسم الخادمه من الخلف وامل من الامام .
والخادمه تقول لالالا ياستي بلاش . المهم جريت الخادمه للخارج وجري الاتنتين خلفها . وجراها لغرفه النوم  ليمارسا عليها سحاق عنيف. وكان التلاته عرايا . ومسكاها الاتنين كالعاده وفشخا رجلها . والبنت تبكي وتقول بلاش ياستي . وهنا اخرجا مبلغ من المال . وكانت الخادمه زكيه طلبت مبلغ اكبر واعطاها ماتريد وهنا سكتت الخادمه واخد الاتنتين بلحس جسمها ومص صدرها ولحس كسها . وطلبا منها ان تلحس لهن الاكساس وطلبت مبلغ تاني فاعطاها وهنا قامت الخادمه بلحس كس كل واحده . وكانا الاتنين يشتهيان الخادمه شوه غريبه والخادمه كانت مجبره ولكن الاجراء المادي كبير.واستمر الحال يوميا . من تاليف احساس وطلبا منها المبيت معهن يوميا بالبيت . واغراها انهن ممكن ان يجدا لها عقد عمل بالبلد اللي يعيشون فيها . واخدت الخادمه بالاستسلام  و لبت لهما رغبتهما في ممارسة سحاق ناري معها و احست بكل استمتاع معهما  .
62 notes · View notes
deevali · 2 years
Text
🌚💵
166 notes · View notes
dailyqesasm7arem · 2 years
Text
خالتي السحاقية تمارس معي سحاق المحارم الساخن
احلى متعة جنسية و اسخن سحاق محارم جميل جدا مع بنت اختي الحسناء الجميلة ذات الثمانية عشر سنة و التي تبدو اكبر من عمرها بطيزها الجميل النافر البارز و صدرها المملوء و بياض جسمها الذي يهيجني و انا مارست فعلا السحاق مع فتيات من قبل و لكن كنت اريد ان امارسه مع بنت اختي . و حتى هي احسست انها منجذبة الي فانا ايضا خالتها و تحبني و كثيراما كنت اعلمها احدث تقنيات الموضة و اللباس خاصة طريقة الاثارة و كشف المفاتن و بنت اختي كانت لا تستحي مني حيث نشاهد الافلام و حين نصل الى لقطة في قبلات و تعري نشاهدها مع بعض بصفة عادية جدا وبلا خجل
و اول يوم مارسنا فيه السحاق كنا نائمين مع بعض حيث فتحت عيني في الليل لاجد الطيز ملتصق في كسي و كان جسمها دافئ جدا و ناعم و انا ملتصقة بها و اريد ان احتك بها و فعلا بدات اقترب حتى لمس فخي طيزها و اعتقدت انها نائمة . و حين بدات اتحكك عليها تكلمت و قالت ما بك خالتي هل اعجبك جسمي و انا لم اجبها بل بدات مباشرة اقبلها والحسها في ظهرها و المسها و هي دارت الي و بدات تعانقني و تقول اه انا ايضا اريد ان انيك معك يا خالتي الجميلة و عانقتني بحرارة كبيرة و نحن في اسخن سحاق محارم و احلى لذة جنسية حيث وقع كسي امام كسها .
و لما تلامس فخذي على فخذها كانت اللذة تتولد لوحدها و تشتعل و انا ملتصقة بها و اتحكك عليها و اقبلها و انا في اسخن سحاق محارم مع بنت اختي و قبلتها من شفتيها قبلات حارة جميلة جدا و ساخنة و انا ملتصقة بها و احتك احتكاك جميل جدا . و لما سخننا نزعت الثياب على صدري و نزعت هي ثيابها و جعلنا صدورنا تحتك ببعض بكل حرارة و متعة جنسية و انا اقبلها من فمها قبلات حارة و جميلة و العب بطيزها في نفس الوقت و الفلقتين الطريتين و انا في اسخن سحاق محارم و احلى متعة مع بنت اختي الجميلة التي سخنت و بدات تلهث و توحوح في اذني و تطلب مني ان اقبلها في فمها و شفتيها قبلات حارة جدا
و مسحت بين شفرتي كسها بكفي و اصابعي و هيجتها و هجت معها ثم التصقت بي تقلني من الفم و تطلب مني ان اخرج لساني لان القبلات الشفوية اعجبتها و سخنتها ولذلك انا كنت انفذ لها كل طلباتها حتى جعلتها تحس بالمتعة الجنسية الجميلة . ثم ركبتبنت اختي فوق كسي في وضعية الفارسة واصبحت تنيكني و تهتز علي و انا اوحوح بقوة اه اح اح اك اك ااكملي اه اه اه واصلي اه اه و كسها يحتك مع كسي بمتعة كبيرة  والشهوة الجنسية الجميلة التي كانت بيننا عالية  وقوية في اسخن سحاق محارم  و احلى جنس محارم
36 notes · View notes
alham1 · 1 year
Text
7 notes · View notes
cuckoldkenza · 4 months
Text
Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media
114 notes · View notes
iknowwhatyouneed2 · 8 months
Text
عايز شرموطة تكون كلبة زبي تلبي رغباتي املاها لبني وقت ماحتاج.. تيجي خاص..
حرفيا زبي واقف بينقط لوحدو لبن من كتر ماهايج
66 notes · View notes
mamymer12 · 10 months
Text
ممحوننه وموعارفه كيف اطفي شهوتي 😔😔
121 notes · View notes
fahalasmar23333 · 3 months
Text
Tumblr media
8 notes · View notes
folksdkfi · 3 months
Text
بسرعه
عايز شرموطة تكون كلبة زبي تلبي رغباتي املاها لبني وقت ماحتاج.. تيجي خاص..
حرفيا زبي واقف بينقط لوحدو لبن من كتر ماهايج
#زب#شرموطه#قحبه محنه جماعي سحاق نيج نيك سكس افلام بنت بنات شيميله بويه سكسيه#نيك طيز#طيز#قحبة#كلبة#معصيتي راحتي#ممحونه مص شفشفه عيب عريض مشتهية قحبة رومنسية قحبه مشتهية زب عريض ك#نيك كس#كس ممحون#human toilet#r@petoy#r@pe me#r@pe kink
12 notes · View notes
qesas-so7aqq · 1 year
Text
صديقتي تفاجئني بأنها سحاقية وتاكل كسي في ليلة عيد ميلادي
أهلاً بيكم يا جماعة. أنا أسمي سلمى وأحب أفلام البورنو وقراءة القصص الجنسية. بس أنا أحب جنس السحاق بس. أنا سحاقية وأحب استكشف خيالات السحاق مع صديقتي أو ممكن أقول صديقة الطفولة هي اللي عرفتني على الحياة الجنسية. كان عيد ميلادي العشرين وهي أدتني كسها ولحست كسي كهدية. اسمها سميرة. وما كناش في نفس المدرسة أو المنطقة. بس عيلتنا كانوا أصدقاء. حتى والدينا كانوا أصدقاء طفولة. وبسببهم أمهاتنا بقوا أصدقاء وبقينا أحنا كمان. لما كنا بنتجمع في بيت حد فينا أو أماكن الحفلات كان متعودين نلعب مع بعض
كنا بنحب نلعب عريس وعروسة. ومتعودين نمثل أننا متجوزين.  وساعات هي تكون العريس وساعات أكون أنا العريس. وأسرتينا كانوا بيبقوا سعداء لما يشوفونا مع بعض. دلوقتي بقينا في سن الشباب وده كان عيد ميلادي العشرين. سميرة بدأت تقول لي إنها عندها مفاجأة ليا وهتديهاني يوم قبل عيد الميلاد. سألتها عليها كتير بس هي كانت صارمة وما قلت ليش أي حاجة تخليني أخمن هي ناوية على أيه. ما كنتش أعرف هو في إيه في دماغها بس أنا كنت عارفة إنها هاتعم حاجة مختلفة. كنت سعيدة إن سميرة دايماً تفاجأني بأفعالها. بكرة هيكون عيد ميلادي وكنت مستنياها بفارغ الصبر. بس هي ما كلمتنيش أو جات لي على البين. دي حتى ما جاتش على الكلية وموبايلها كان مقفول. قلت في نفسي هي أكيد مشغولة بحاجة. فجأة حد رن الباب في نص الليل. أبويا فتح الباب وأتفاجأ إن عمي وعمتي وسميرة هما اللي كانوا على الباب. كنا كلنا متفاجأين. قطعنا الكيك وعملنا حفلة صغيرة. أمي دخلت عشان تنام وأبوينا قعدوا يشربوا. دخلنا على الأوضة وسألتها – “فين هديتي؟” ابتسمت وقفلت النور وكلبت مني كمان إني أقفل عيني. وبعد عشر دقايق حسيت إنها حطت إيدي على حاجة مدورة مدورة. طلبت مني إني أفتح عيني وولعت النور كمان. يااااه … كانت عريانة تماماً وإيدي كانت على بزازها. كانت بتضغط على بزازها باستخدام بزازي.
جسمها كان سخن أوي. وكنت حاسة بحاجة غريبة في مهبلي. كنت عايزة أشيل إيدي بس هي خد إيدي اليمين وحطتها على كسها. يااااه المنطقة دي كانت سخنة أوي. كانت زي بركان على وشك الإنفجار. كنت حاسة بشعور سكسي بجد وهيجان جوايا. وبعدين قربت مني وأنفاسنا كانت حارة وكنا حاسين بسخونة بعضنا على وش بعضنا. كان إحساس رائع وما كنتش قادرة أتحكم في مشاعري. خدت وشي في إيديها وبدأت تبوسني في كل حتة. بدأت تبوسني على خدودي ورقبتي وشفايفي. كانت بتحضني جامد. ياااه على الإحساس السكسي الرائع اللي كنت حاسة بيه في الوقت ده. كنت باتأوه من المتعة ….. آآآآآآآ …. آآآآآآ …. شافتني تايهة تماماً. وبعدين قلعتني هدومي وخلتني عريانة. كان شكلي سكسي على الآخر. عمري ما شوفت نفسي بشكل سكسي، بس بزازي كانت ناشفة وكسي مبلول أوي. كنت بأبص على كسي. وفجأة دفعتني على السرير وطلعت عليا. كنا بنمص شفايف بعضنا. وبزاز بتصارع بعضها البعض وكنا حاسين ببلل اكساس بعضنا البعض. كان إحساس رائع وممتع. نزلت على ركبتها وبدأت تبوس في كسي. وخدت بزازي في إيديها وضغطت عليها جامد. كانت هيجانة أوي ولما لسانها لمس كسي حسيت إنها زي ما تكون عمود حديد مولع على كسي. بدأت تلحسه .. أممم … أمممم … مش قادرة أقول لكم على شعوري يا جماعة. دي كانت أول مرة ليا في جنس السحاق وهي كانت بتعملها بطريقة رائعة وبتلعب كويس أوي في كسي. كانت طيزي بترتعش. وهي حست بالمشكلة وبعدين مسكتني جامد وحطت لسانها في كسي …. وواوو … كنت متحمسة أوي وحبيت الشعور ده.
هي كانت بتعمل كده كويس وأنا كنت باتأوه بس آآآهه آآآآه …. أوووو … أممم. أرجوكي الحسي … ارجوكي مصيني جامد. كنت بأضغط على رأسها في كسي. وفجأة حسيت بحاجة بتخرج من كسي وفي دقيقة، قذفت كل عسلي. لحست شهوتي كلها ونضفتها. دلوقتي كان دوري وهي طلعت عليا وحطت كسها على بوقي. كانت لي ريحها لإنها كانت لسة متبولة بس أنا كنت عميانة نيكك في الوقت ده. كنت بأحاول أعمل زي ما هي عملت لي. بس طعمه كان مر بالنسبة لي. كنت بالحس كسها وهي طيزها بتهتز. وأنا مش قادرة أتنفس كويس. طلبت منها تنزل بس هي رفضت وفضلت تهز في  طيزها عليا. وبعد عشر دقايق من الهز بدأت تحرك كسها بسرعة ونزلت كل عسلها على بوقي. بوقي كان تبلل بعسلها وجريت على الحمام. نضفت نفسي وهي كمان. وفي الحقيقة هدية عيد ميلادي كانت كويس أوي. مارسنا الجنس مرتين كمان وصحينا متأخر الصبح لإننا كنا تاعبنين من الليلة السكسي الكاملة. نمنا عريانين واستمتعنا بدفء أجساد بعضنا. ودي يا جماعة كانت أول تجربة جنسية ليا مع صديقة العمر.
107 notes · View notes
mousa-5566 · 1 year
Text
بدي ممحونه نحكي فون واذا موجوده بكندا بنلتقي
Tumblr media Tumblr media
29 notes · View notes
alham1 · 1 year
Text
youtube
0 notes
mrbrbks · 1 year
Text
ابي دبه مربربه كبيره تخدم زبي بكسها وطيزها وانيكها وازني بكسها الشرموطه
43 notes · View notes
nayf315 · 8 months
Text
ابي قحبه تريح زبي تعالو
13 notes · View notes
iknowwhatyouneed2 · 7 months
Text
هيجان وزبوبري واقف وحرفيا بينقط لبن لوحدو ..عايز شرموطه بقرة نيك اعشرها
لايك او خاص
My cock is so hard litterly dropping cum by itself.. I need a slut to be my breeding cow to fuck
Like or dm
27 notes · View notes
abcdketabat · 3 months
Text
أختاه أنتي مخطئة لو ظننتي أن الجمال ينقصك فالرجال لا ينقصهم الشهوة أصلا والشهوة بطبيعتها بلا عيون عمياء... ولكن الذي ينقص الرجال والنساء على حد سواء هو الأخلاق الكريمة والعفة وحسن التدين ونحوهم...
3 notes · View notes