Tumpik
houseki-no-kuni-aesthetic · 12 months ago
Photo
Tumblr media
54 notes · View notes
Photo
Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media
for the lovely anon who asked a while ago, the hibernation collection <3
36 notes · View notes
Text
gross text post time
soooo I kinda lost 700 images and subfolders off my computer... ;-; blog will be inactive while i collect all my hnk stuff again
see yall later (and happy late new years i guess)
4 notes · View notes
Video
🦋
33 notes · View notes
Photo
Tumblr media
new phos unveiled.
19 notes · View notes
Photo
Tumblr media
i think this was an underrated frame in the anime... phos is just so undoubtedly beautiful
118 notes · View notes
Text
man
i only just started reading the hnk manga today, even though its been my favorite show forever. the art just put me off, i guess im just used to things being a lot more polished
but! im reading it now, and GODDAMN WTF
we really need a second season for the anime i will pay my weight in gold
29 notes · View notes
Photo
Tumblr media
incoming
14 notes · View notes
houseki-no-kuni-aesthetic · 2 years ago
Photo
Tumblr media
54 notes · View notes
houseki-no-kuni-aesthetic · 2 years ago
Photo
Tumblr media
sorry for low quality, but look how cute!! hands folded and everything
25 notes · View notes
houseki-no-kuni-aesthetic · 3 years ago
Photo
Tumblr media
look at all the gems in their hibernation dresses they are so cute!!! and Bort with her hair up is so adorable I can’t
47 notes · View notes
houseki-no-kuni-aesthetic · 3 years ago
Photo
Tumblr media
Sensei being shook about how much Phos loves him. hes like “why u wanna fight so much small child???” and she goes “because u have a special place in my heart” and I was just like aaaa so pure
22 notes · View notes
houseki-no-kuni-aesthetic · 3 years ago
Photo
Tumblr media
Paparadscha, who is very wise and cool even though shes been unconscious for like 90% of her life (also sorry i almost abandoned this blog. sensei post comin up soon I know yall asked for that)
27 notes · View notes
houseki-no-kuni-aesthetic · 3 years ago
Photo
Tumblr media
dangerdia
37 notes · View notes
houseki-no-kuni-aesthetic · 3 years ago
Photo
Tumblr media
pastel cinnabar until i actually get around to finding enough pics of her to make a good post ✨
79 notes · View notes
houseki-no-kuni-aesthetic · 3 years ago
Photo
Tumblr media
shiro
37 notes · View notes
houseki-no-kuni-aesthetic · 3 years ago
Photo
Tumblr media
sensei lovin his pupper as a 100 follower special lol
235 notes · View notes